Friday, April 24, 2009

I've Been Kidnapped!

OK, OK, so I said I wasn't going to create a Twitter account! A lot of people were asking me for my Twitter link and I said " Twitter?!, Ugh." and look at me. I just can't believe that all these people think their life updates really matter to people. I can understand celebs. but damn!

First, Myspace then, Facebook Now, Twitter!

I know I have some interesting stuff to say, what about y'all? I promise you, my Twitter shall be worth the addiction!

....My mother wants a Twitter account now....Sheesh!

Follow Me!
Follow Me!
Follow Me!

5 comments:

Jayne Neverow said...

(rolls out Red Carpet) Welcome Mr. Averee!

♥ Katie said...

Haha the Twitter bug has hit! Practically everyone I know is on there, I just haven't gotten the urge to become a Twitter myself... *famous last words* lol

Thanks for coming by my blog & commenting!

xx
http://laughingonthecatwalk.blogspot.com

Anonymous said...

I follow you!

M said...

LOL!!! ( the talk we had)

PUBLICITY STUNT said...

Thank you!